Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

«Χρυσός» Ρονάλντο

«Χρυσός» Ρονάλντο (photos)

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ο νέος «βασιλιάς» του παγκοσμίου ποδοσφαίρου! Ο Πορτογάλος, επιβεβαίωσε τα προγνωστικά, και παρέλαβε στο...
γκαλά της FIFA την «Χρυσή Μπάλα» για δεύτερη φορά, μετά το 2008, Ο Ρονάλντο ξέσπασε σε κλάματα στο άκουσμα του ονόματός του από τον Σεπ Μπλάτερ! », η Γερμανίδα Ναντίν Άνγκερερ νικήτρια στις γυναίκες, καλύτερος τεχνικός ο Γιουπ Χάινκες, ο Ιμπραΐμοβιτς το πιο... λαμπερό γκολ!

O άσος της Ρεάλ Μαδρίτης έσπασε το σερί του Λιονέλ Μέσι με τις τέσσερις συνεχόμενες κατακτήσεις. Ανέβηκε στη σκηνή μαζί με τον γιο του και όπως σας αναφέραμε πήρε τα βραβείο από τον Πελέ, μη μπορώντας να κρατήσει τα δάκρυά του. Το ίδιο συνέβη και με την αγαπημένη του Ίρινα Σάικ, όπως και με τη μητέρά του... Ο Ρονάλντο άφησε λοιπόν πίσω του τον Λιονέλ Μέσι και τον Φρανκ Ριμπερί...

Λίγο μετά την βράβευση ο Κριστιάνο Ρονάλντο, δεν έκρυψε την χαρά του, ευχαρίστησε τους συμπαίκτες του, ενώ δεν ξέχασε τους Εουσέμπιο και Νέλσον Μαντέλα, που «έφυγαν» από τη ζωή. «Είμαι πολύ χαρούμενος, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου στη Ρεάλ για τη βοήθειά τους και την συνεργασία τους, και ολόκληρη την οικογένειά μου! Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν πως έκανα θυσίες για να μπορέσω να πάρω ξανά αυτό το βραβείο! Θα ήθελα επίσης να αποτίσω φόρο τιμής στον Εουσέμπιο και στον Νέλσον Μαντέλα», ανέφερε χαρακτηριστικά!

Στη συνέχεια ανέφερε: «Ένα κύμα συναισθημάτων κυριάρχησαν μέσα μου, όταν είδα τη μητέρα μου να κλαίει. Είναι μια μεγάλη ανταμοιβή για μένα, σε μια υπέροχη βραδιά. Ήταν μια ξεχωριστή στιγμή για μένα. Κάθε διάκριση έχει τη δική της σημασία, η πρώτη «Χρυσή Μπάλα» για μένα ήταν έναν τεράστιο επίτευγμα. Ο Ριμπάρι είναι ένας εξαιρετικός παίκτης, παίζει φανταστικά, άξιζε να κερδίσει, όπως και ο Μέσι. Υπάρχει όμως μόνο ένας που θα μπορούσε να είναι νικητής και αυτός είμαι εγώ!»

Η τελική πεντάδα της ψηφοφορίας...
1. Κριστιάνο Ρονάλντο 27.99%
2. Λιονέλ Μέσι 24.72%
3. Φρανκ Ριμπερί 23.36%
4. Ζ. Ιμπραΐμοβιτς
5. Νεϊμάρ
6. Ινιέστα



Οι υπόλοιπες βραβεύσεις
Ο τίτλος του καλύτερους προπονητή πήγε στα... χέρια του Γιουπ Χάινκες, ο οποίος τα σήκωσε όλα με την Μπάγερν Μονάχου... Άφησε πίσω του, τους Άλεξ Φέργκιουσον, Γιούργκεν Κλοπ, που ήταν οι υποψήφιοι για τον τίτλο του καλύτερου τεχνικού της χρονιάς στο αντρικό ποδόσφαιρο! «Είναι... τρελό να παίρνει ένα τέτοιο βραβείο ένας... συνταξιούχος τεχνικός. Βέβαια κάποιος στις επιτυχίες που είχαμε στη Μπάγερν θα πρέπει να παίρνει κάποιες αποφάσεις και αυτός ήμουν εγώ, διότι δεν ήμουν μόνος μου σε όλη αυτή την πορεία», είπε ο Γερμανός τεχνικός...



Στην Ομοσπονδία του Αφγανιστάν δόθηκε το βραβείο Fair Play!



Το βραβείο του καλύτερου γκολ της χρονιάς (Fifa Puskas 2013) κατέκτησε ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς για το σπουδαίο του τέρμα στο φιλικό της Σουηδίας με την Αγγλία. Κέρδισε τους Μάτιτς (με Μπενφίκα) και Νεϊμάρ (με Βραζιλία).
«Είναι υπερήφανος που τόσοι άνθρωποι ψήφισαν το δικό μου τέρμα ως το καλύτερο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που παρέλαβε αυτό το βραβείο. Αυτό το γκολ κόντρα στην Αγγλία δεν ήταν μόνο θέμα τύχης. Είμαι χαρούμενος που ο Κριστιάν Ρονάλντο είναι αυτός που κέρδισε την Χρυσή Μπάλα», ανέφερε ο Σουηδός τεχνικός!



Καλύτερη παίκτρια αναδείχθηκε η Γερμανίδα Ναντίν Άνγκερερ, νικώντας τις Μάρτς (Βραζιλία), Άμπι Γουάμπαχ (ΗΠΑ) που ήταν στην τριάδα!



Στο γκαλά της FIFA αναδείχθηκε και η καλύτερη ενδεκάδα σε σύστημα 4-3-3. Την αποτελούν οι:
Τερματοφύλακας: Νόιερ.
Αμυντικοί: Ντάνι Άλβες, Τιάγκο Άλβες, Σέρχιο Ράμος, Φίλιπ Λαμ.
Μέσοι: Ινιέστα, Τσάβι, Ριμπερί.
Επιθετικοί: Κριστιάνο Ρονάλντο, Ζλάταν Ιμπραιμοβιτς, Λιονέλ Μέσι.



Στις γυναίκες η Σίλβια Νέιντ αναδείχτηκε ως η κορυφαία προπονήτρια της χρονιάς.

Το προεδρικό βραβείο (για την προσφορά στον αθλητισμό) πήγε στον πρώην πρόεδρο της ΔΟΕ, Ζακ Ρογκ, οποίος ανέβηκε στη σκηνή και το παρέλαβε από τον Σεπ Μπλάτερ...



Έγινε επίσης ειδική αναφορά στο Μουντιάλ της Βραζιλίας, καθώς απομένουν 150 ημέρες για το μεγάλο ραντεβού του καλοκαιριού και γι' αυτό κλήθηκαν στη σκηνή η Αντριάνα Λίμα και ο Ρονάλντο, μέλος της οργανωτικής επιτροπής, μαζί με τον Νεϊμάρ, καλώντας όλο τον κόσμο στην πατρίδα τους κατά την διάρκεια της γιορτής του ποδοσφαίρου...«Έχω ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, και όλοι είναι ενθουσιασμένοι από το γεγονός πως το Μουντιάλ θα γίνει στη Βραζιλία. Σαε περιμένουνε όλους στη Βραζιλία, θα γίνει μια μεγάλη διοργάνωση, με τους καλύτερους παίκτες από όλο τον κόσμο», υπογράμμισε ο Ρονάλντο.



Πελέ: «Όνειρο το πρώτο μου Παγκόσμιο Κύπελλο»
Ο Πελέ πήρε το τιμητικό FIFA BALLON D’OR PRIX D’HONNEUR, ως έναν από τους σπουδαιότερους παίκτες παγκοσμίως. Το «μαύρο διαμάντι» αναφέρθηκε στα Μουντιάλ που κατέκτησε με τη Βραζιλία και τόνισε: Είναι κάτι ξεχωριστό τα τρία Παγκόσμια Κύπελλα, αλλά το πρώτο στα 17 του αποτελεί όνειρο για μένα. Το 1970 ήταν το πιο σημαντικό. Το γεγονός πως κερδίσαμε στη χώρα μας ήταν πολύ σημαντικό για εμάς».


pamesports.gr               Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου