Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Και για την Πιερία Γώγο μου θα είσαι ο πιο χρήσιμος από ποτέ, αρκεί να φύγεις πάνω από 498 χιλιόμετρα μακριά της....

Και για την Πιερία Γώγο μου θα είσαι ο πιο χρήσιμος από ποτέ, αρκεί να φύγεις πάνω από 498 χιλιόμετρα μακριά της....

Και δως του φωτογραφίες ο Γιώγος με τους ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ... 
Και δως του αγκαλιές.
Και δως του στήριξη από τους ΔΥΝΑΤΟΥΣ....
Έι, ψιτ, ξεχνάς πως αυτοί τη μόνη ψήφο που κουβαλάν είναι η δική τους και που κι αυτή ακόμη σε δουλεύουν και δε θα σου τη δώσουν.
Υπάρχει υπάλληλος του τάδε, που σαν του πει ο τάδε επιχειρηματίας ψήφισε τον Γώγο πως θα τον ψηφίσει;
ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Θα πούνε ναι, κι ύστερα θα σε γράψουν στα παπάρια τους.
Και μη μου πείτε πως η φωτογραφία μου είναι άσχετη με το θέμα μου.
Μήπως ο Γώγος είναι σχετικός με την πολιτική και με την προσφορά στην Πιερία;;;
χα χα χα
Ποιος θα φωνάζει στην Πιερίας "Αχ Κούλα";;;
Σας δίνω 4 επιλογές να βρείτε ποιος.
Και μην κουραστείτε, θα βρείτε το όνομα, μέσα στο 4Χ4 που κώλωσε στον ανήφορο πλέον.
Βγες φωτό εσύ. Για να σε καμαρώνεις μαζί τους σαν περάσουν τα χρόνια και τις δείχνεις στα εγγόνια σου. Αν βέβαια καταφέρεις να το ζήσεις κι αυτό.
Εκεί έξω η κατάρα για όλους εσάς πάει σύγνεφο.
Όλους εσάς που ψηφίσατε μνημόνια και να δούμε τι τύχη θα έχετε εν τέλει εις τους αιώνας και τους αιώνας των αιώνων.
Κι ύστερα να κι άλλες πόζες.... χα χα χα
Με τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη και τον Πρόεδρο της ΠΑΕ.... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Ξέρεις πόσες ψήφους θα σου φέρουν αυτοί;
Ούτε καν τη δική τους.....
χα χα χα
Κυριακή κοντή γιορτή Γώγο και Δευτέρα πας για σκι, μπορεί και για ...ξεσκί! 
Για τα βουνά είσαι, που γουστάρεις άλλωστε στην χάι ζωή σου...
Κολωνάκι και σκι στις Άνδεις και τις Αζόρες για μπάνια.....
Εκεί Γώγο θα είσαι πιο χρήσιμος όσο ποτέ.
Και για την Πιερία Γώγο μου θα είσαι ο πιο χρήσιμος από ποτέ, αρκεί να φύγεις πάνω από 498 χιλιόμετρα μακριά της....

ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου